Horror

Maten står i ugnen och är klar vilken minut som helst.. Eftermiddagen har jag tillbringat åt lite plugg och sen har jag även gjort upp lite planer inför förskolan som jag ska göra vft på i två veckor från och med måndag. Känner att jag vill hålla i lite fler aktiviteter den här gången.

Har även kollat på Scream 2, det är inte ofta jag är sugen på rysare men i förrgår blev jag det och då satte jag på scream 1. Kollar sällan på rysare eftersom många är så utflippade idag å då mär jag dåligt flera dagar efter. Men Scream är faktsikt en horror movie jag gillar, sjukt spännande och inte en massa onaturligt trams.

Nu längtar jag efter att se 3:an, för den minns jag knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0