Helgen:Uppdatering

Gokväll i stugan!

Har ni tänt första ljuset? Det har inte vi, för sorgligt tycker jag. Måste hämta upp ljusstakarna imorn iaf. Känns som man inte orkar engagera sig i julen med julpynt och liknande detta året eftersom vi flyttar i början av januari. Så får njuta extra mkt på julafton ist:)

Humöret var bättre när jag vakna på lördan som tur va, hann inte skriva för hade verkligen en fullspäckad dag. Först storstädade jag själv sen kom Emma och då bakade vi lussebullar. Stressade iväg till jobbet och jobbade till nio sen cykla jag direkt hem till syrran för fest. Vi drog vidare till 57:an och det blev som vanligt dans hela natten, jag är inget av en barhängare:)

Idag har det heller inte varit många lugna stunder. Pluggade när jag vakna sen var vi och övade på vårt spinningpass inför den nya uttagningen imorn, det gick kasst.. bläää, hatar att jag inte kan hitta takten i ettan. Sen fikade vi på lussebullar och glögg och gick på julskyltningen en runda. När jag kom hem däckade jag på soffan, haha.. Det hade inte suttit fel med en helt ledig dag, men det är bara att bita ihop för i morgon är det dags för förskolan igen, sista veckan.

crazy yesterday





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0