En så liten sak har gjort mig ARG

Jag blir gaaalen alltså!!! Jag hade köpt ett nagelkit på Ullared för att stärka mina naglar, så satt jag och läste igenom bruksanvisningen och planerade att göra vid dom efter jag kollat på scream 3. Men lappjävlen är helt borta nu. Jag la den på skrivbordet och man kan ju säg att jag har vänt upp och ner i alla papperskorgar och hela vardagsrummet men det är fan väck alltså.. Hur sören kan en lapp bara försvinna sådär? Det måste spöka, nu har jag fått svaret på det.
Så nu kan jag inte göra vid mina naglar för där är så många olika krämer å smörjer och jag vet inte vilken ordning jag ska göra allt i. DAGENS ilandsproblem!!!!

Jag tror det är lappen som ligger där till höger, men nu är den puts borta. To be Continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0