Förslag på resa tack!!!

Nu är jag mätt, fick till världens saftigaste kycklingfilé =) Har lagat all mat och diskat det mesta, så pälsk lär bli glad när han snart kommer hem. Vilket fint väder det är ute, man borde ju verkligen uttnytja det ist för att sitta här och häcka. Tänk om man hade haft en liten balkong, då hade jag tatt med mig en bok ut och satt mig där och njutit nu, suck!!! Får hänga på syrrans balkong när de bytat tillbaks till sin lägenhet igen.. Ska strax starta ett Vampire Diaries avsnitt. Brukar inte ladda det, men nu när den förbaskade hockeyn har ervövrat tv6 två veckor i rad pallar ja inte vänta längre. Gud vad jag tjötar, det jag ville komma till är att jag sitter och kollar lite resor inför sommaren. Har inte den blekaste aning vart vi ska åka, kommer bara vara iväg drygt en vecka tror jag men vill att det ska ingå:

Lite shopping


Värme med paradiskänsla :)


Äventyr


Uteliv, beroende på vilka som ska med.


Det är väl inte för mycket begärt ;) Frågan är nu vart man kan hitta allt detta på ett och samma ställe. Jag vill ju åka till någon ny spännande res ort jag inte varit på tidigare. Något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0