Söndagar tycker vi inte om. Mer lördagar åt folket!

Tjena gohejs! Har inte gitit att skriva föräns nu. Har legat på soffan större delen av dagen med datan på magen och tyckt synd om mig själv.. Nädå, det är faktiskt inte så farligt, mår rätt bra så länge ja inte är uppe och går;) Kvällen igår blev lika rolig som jag planerat att den skulle bli. Det blev en konstig runda med Torstens, Bahnhof och sen Morris på det med en massa dans...Jag är en partyprisse ut i fingertopparna.
Funderar på om jag ska lägga mig i soffan igen och kolla på ett till lost avsnitt, det blir nog så. Men har faktiskt vatt lite duktig idag och pluggat..

Tog några få bilder med min mobil igår.

Chrissy, Tina och jag


Shit vad snyggt det är med färgade byxor


Jag har verkligen inga ögonfransar, suck!!


Hemma i Tinas stuga i Skälderviken



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0