oajajaj

Gohejs! Vad gör jag uppe nu kan man fråga?? Skulle börjat jobba kl nu, å det är tur att jag inte gör det.. Börjar jobba vid tio minsann, men fattar inte det heller. Alltså festen igår var ju bara helt galet. Galet roooolig :D som vanligt går kvällen aldeles (kan man skriva så?) för fort.. men ojojojoj så roligt vi hade. vi kör repris nästa år. Helstekt gris var ju så jäkla gott, synd man inte åt förän halv tio för då palla man inte lägga fokus på maten. Det var fest ute i längorna med bönnerna, och vi svängde de lurviga mån tro.. Shit vad mina fötter ser ut alltså, herre mina dar vad ont det gör.. Nu ska jag ta på min ICA skjorta, tralla iväg till jobbet och hoppas att ingen är sugen på mat idag.. Talk to u later, hejs!!!!

Bilder kommer senare, håll utkik!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0