Nu kan jag andas igen!

Hallå!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång måndag. Tentan kändes både bra och dålig. Biologin kändes bra, men fysiken kan gå och dra något gammalt över sig. Vi har något som kallas andra chansen. Vi skriver ett inlärningsbehov på den uppgiften vi behöver komplettera. Vi går sedan ut läser på och på en bestämd tid går alla in som valt att uttnytja andra chansen och kompletterar sin uppgift. Men jag vet inte, det kan gå hur som haver. Nu är den iaf gjord och jag pustar ut. Somna verkligen helt utslagen på tåget, den här tentan har varit värst hittils..
Nu har vi "bara" ett case kvar, som startas upp i morgon och en skrivuppgift på 3 sidor som vi ska göra enskilt.. Och allt på denna veckan.. Vi kör hårt och siktar på sommarlovet som ligger där strax bakom hörnet. Det är bara att trampa på, vi är snart framme!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0