När kommer sommaren?

Solen skiner ute, fast är fortfarande kyligt i luften. Känns inte direkt som maj måndad och absolut inte som att det snart är den 1 juni. Den 1 juni är det liksom officielt sommar, men jag undrar på det i år. Vi borde ju få en braksommar med tanke på den lilla vår vi haft här i Skåne. Nu ser jag fram emot en lång dag med plugg.. NOT .. pepp pepp!!!
Jag hade ju tänkt försöka bli lite mer allmänbildad på tal om något helt annat..Men det går inte så bra med tidningsläsandet och titta på nyheterna (måste verkligen skärpa mig). Så tänkte göra ett inlägg var dag som heter Visste ni att... Då lär jag mig kanske lite på köpet oxå, haha...

Har hunnit med gymmet i morse, nu väntas detta!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0