Lite regn kan inte stoppa mig

Lördag, ljuva lördag...Är på väldans gott humör idag trots detta skitväder (oj, man får inte säga skit, det säger Mirabell). Är typ nyss hemkommen från Åsljunga, har tillbringat natten där. Hade det mysigt med familjen och åt en massa god mat. Söta flickan var oxå där och ska stanna hos farmor o farfar hela helgen. Vakna rätt tidigt och sen var det plugg som gällde hela förmiddan. Men nu ska jag släppa det och njuta av lördagens festligheter som väntar. Ska först hem till syster och äta middag sen blir det fest med tjejerna, ska hem till Tina i Skälderviken!!! Jag är riktigt laddad idag så det kommer bli kanon, eller inte, haha...Okeeej, hoppas ni får en lika najs lördag som jag ska ha...Ciao

God efterrätt igår med mandelflarn, vaniljglass, bär, krossade maränger,
jordgubbar och chokladsås, sluurp!!



Mirabellsan i förmiddags, kolla på Aladin med glass i handen som vi
handlade från glassbilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0