en rätt bra dag ändå!

gokväll!

Ännu en dag har passerat. Stanna längre i skolan än vad jag planerat, men det behövdes verkligen. Tack snälla Chris för du hjälpte mig att förstå, för stunden iaf :) Tog en löparrunda direkt när jag kom hem, det var riktigt härligt och flöt på väldigt bra. haha, kom och tänka på i natt. Jag vaknade och skrek typ rätt ut mitt i natta. Fick VÄRSTA krampen i vaden, gjorde så fruktansvärt ont.. Linus ropa att ja skulle ställa mig upp. Jag tryckte å pressade men det tog typ säkert 20 sekunder innan det släppte, och det är länge liksom. Sen fick ja kramp en gång till lite senare. Varför får man det egentligen?! Har iaf öm hela dagen.. okej, intressant..
Men såg ni DH igår, shit pommfrit. Man är ju nästan sugen på att ladda hem det sista avsnittet, men jag får hålla mig. Tror ni han tar livet av sig själv? För Lynette dör ju inte..

Ska följa samma exempel nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0