Då behöver man inte stressa hem till Eurovision

Hej, jag har en riktigt tråkig fredag. Det regnar en massa ute. Jag pluggar fysik och har gjort det hela förmiddagen, men det känns mindre bra:( faan, jag fattar inte det med ljudet, bläää.. Need help!!! Nu ska jag iaf käka god ugnspannkaka som vi hade till middag igår. Det är verkligen gott alltså, det var en av mina favoriträtter i skolan. Sen blir det mer plugg och därefter tvättning. Ikväll ska jag och älskling bara ha en riktigt myskväll, var längesen vi hade det en fredag nu.. God mat och gooodis, som jag varit sugen på hela veckan nu...Okej, hejs så länge!

hallååå, vad hände igår egentligen? Det är ju skam att Sverige inte
gick vidare, måste vara först gången. Men jag trodde inte direkt på
denna låt. är det melodifestivalen ska det va fart å fläng, ingen tråkig
ballad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0