askmolnet?

Vilken härlig lördag det blev. Har vatt ute större delen av dagen, men inte hunnit solat så mkt. Låg här nere på vår lilla plätt och försökte suga ut så mkt av värmen som möjligt, men efter en halvtimme blåste det upp värsta molnet. Man kunde tro att det var askmolnet som var på väg in, blev typ helt rök - svart - dimmigt, mycket skumt. Så fick ta mitt pick å pack och gå in. Var i Helsingborg och åt god lunch där, sen gick vi och tog en glass när vi kom hem.. Kvällen ser ut att bli väldigt lugn, ska snart gå ner och grilla lite. Eller Linus sköter väl grillen och jag fixar salladen :)
Sen blir det nog faktiskt någon film bara, eller några avsnitt av Vampire Diaries. Är rätt trött efter att vatt hemma så sent i natt, så ska bli rätt skönt att bara chilla. Det är nog min första lugna helg på en månad, så det kan behövas. Njut av lördagen nu, kram!

Jag i min nya kavaj från Mango och en smarrig tonfiskbaguett i handen


goood mjukglass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0