En ganska crazy natt!!!

Hello, now i´m back.. Hann inte skriva något igår för var i Malmö hela dagen. Dagen börja underbart då jag klarade tentan, helt otroligt superduper skönt är det alltså. Hade verkligen pluggat så hade blivit väldigt besviken om jag inte klarat den.. Vi myste lite på ett café efter skolan och därefter gick vi hem till Matilda och beställde mat. Alla gillar tydligen olika mat, så vi kom inte överens om något,haha.. Efter det hade vi en relativt galen kväll med spel, bugg, dans, sanning å konka (kändes som man var 14 igen), vattenpipa, drinkar, skumpa å en massa flumm på det...haha, jag har en massa galna bilder, delar med mig av några..
..Tack för ett år tillsammans kära klassisar..
Somna ordentligt vid fyra snårt och tog tåget vid sju..Så vill ju inte påstå att jag är jättepigg just nu. Jag och systra min har passat Mirabell och Minea idag vilket såklart har varit mysigt. Men kände mig dock inte som en användbar barnpassare när jag somnar på Mirabells matta.. åhh vad jag bara ska lägga mig på soffan nu, snacka om att jag kommer sova gott i natt, mmm...

Så vi alla fick beställa från olika ställen!


Speldags, goda jordgubbsdrinkar och skumpa


Kropp mot kropp


vattenpipa


Och här börja vi flumma ut...





Neej, jag röker inte (fy för det).. Det var min karaktär och vi var SÅ coola ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0