Slutsummering av helgen: Gööör BRA!!!

Vilken helg! Det var inte igår, har helt enkelt inte pallat eller knappt hunnit blogga på hela helgen. Har haft fullt upp med midsommarfirande, som varit helt underbart.. Vi hade dukat ut ett långbord där ute, åt en massa god mat och sjöng snapslåtar och drack en massa snaps. Sen blev det lekar och folk fick springa runt i skogen å leta blommor och bygga pilbågar;) Därefter blev det tårta och jordgubbar och sedan dans fram till småtimmarna. Jag och syrran lyckades, än en gång.. lördagen var minst lika härlig ute i Torekov där vi hälsade på mina föräldrar och hela familjen var samlad. Vi solade, traskade in till hamnen och åt rökt makrill och skaldjursbaguett, sedan spela vi det traditionella bagbeatle. Bus och lek med Mirabell och Minea och till sist lite grillning...
Gårdagen bestod av jobb, sedan stranden med vänner, lite grillning och kubb...En otroligt härlig helg med andra ord!

Nu har jag och Emma precis varit på spinning. Nu ska jag storröja här i lägenheten, sedan väntas stranden och ikväll lite födelsedagsfirande i Helsingborg.. Kram!!

Midsommarafton








Ute i Torekov







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0