Mitt shopp!

Det blev ju en riktigt bra dag och jag hittade både det ena och det andra.. Kom tyvärr hem utan en fin bikini jag hittade på stadium, överdelen kändes lite liten. Sen har jag en liknande modell jag inte använder så ofta eftersom överdelen är rak liksom och man får inte färg överallt. Men den var verkligen fin i färgerna.. Käkade lunch inne i stan, sen tog vi bussen till Nova Lund och vandra omkring där i tre timmar. Nu är jag shoppingtrött, haha. Man blir verkligen trött av att vara iväg en hel dag.. Det här köpte jag idag iaf -->

Fint armband från H&M, brills från Stadium (99 kr), värmeskyddande


yeeiijj, äntligen hittade jag ett par färgade byxor, och vet ni vad de kostade???
25 spänn från H&M. Egentligen 50, men dragkedjan var sönder men jag ville ändå ha dem!!!



Söt strand/sommar klänning också den från H&M för ynka 99 kr


Sist men inte minst en gul body från gina för 64 kr, rea rea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0