Lovely weekend

Hemma! Gud vilken härlig helg jag har haft. Det var supermysigt ute i stugan och kvällen igår blev jättefin när vi satt i uterummet och grilla och festa. Åkte ju in till Pepes sen och där var det bra drag. Vi var typ först där, men nån timmer senare blev det smockat med folk och man fick knappt plats att dansa, det var lite jobbigt.. haha, kvällen var rätt knasig om man tänker efter. Emmas kille känner en som jobbar på ett bageri och fick för sig att gå dit mitt i natten och baka bröd, hahaaa..Och det var en bra bit att gå. Så när vi kom ut från pepes kom han med nybakta frallor men jag undra inte ens var han fått de ifrån, men goda var de :P
Idag har vatt minst lika härlig. Hade ju väntat mig en molnig himmel men iställt vaknar man och ser en blå :) Så vi har mest hängt ute idag, solat, gått tipspromenad, grillat och planerat för midsommar. Åkte även in till Ramsjö och köpte glass, mys i stora lass! Sitter på min laptop, så bilder kommer ut i morgon..Jag säger godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0