What to do?

It´s pouring down!!! Rätt mys ändå och vakna till porlande regn utanför fönstret. Satt klockan på nio idag bara för att komma upp. Kände mig alldeles övertrött igår för jag sovit så länge. Bian igår gillade jag inte alls. Första 1 1/2 timmen satt jag å skruvade mig för den var så himla invecklad och konstig. Och sista timman höll jag på att somna hela tiden, haha.. Säkert många som tycker den är cool, men inte alls min typ av film.

Nu ska jag duka fram lite frukost, sen får vi se vad som händer.. Alla utomhusaktiviteter är uteslutna. Shopping funkar alltid, men känner att jag behöver hålla i plånboken lite..Kom med nått förslag, pleeeease...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0