Vår semester

God morgon! Då är vi uppe och tvättar, snart dags för frulle..I eftermiddag åker vi med mamma & pappa + Matte och Pyttan med barnen till en camping, antagligen i Sölvesborg, mysigt värre. Stannar där några dagar och följer sedan med en runda ut direkt till vår sommarstuga. Så det kommer kanske bli ont om blogguppdatering igen, lite trist nu när jag nyss kommit hem. jaja, här kommer iaf lite bilder från vår semester i Turkiet.

Vid vår ena fina pool på hotellet


Första kvällen fick vi en fantatisk turkisk gryta


Paraplydrinkar på stranden


Utanför vårt fina Daisy Garden hotell


Åkte på en båttripp en hel dag och stannade och badade i floden där det bara var 13 grader, brrr..


Chilla på soldäck ;)


Ett svalkande dopp i medelhavet


Fina för en kväll då det blev liite fest på hotellrummet :)


Mysiga Side


Staden var verklien charmig med alla sina gamla ruiner


Besökte ett vattenland en dag, det var roooligt =) Modig som jag var åkte jag den blåa + röret som stupa rätt bra. Sen åkte vi även en annan som ja tyvärr inte fick med på bild, sjukt läskig å sjukt nervös var jag innan,hahaa.. Här kommer Emil farandes


Jag posar utanför hotellet


Vår sista kväll satt vi och åt vid havet :)


Och fick helt plötsligt se en DELFIN som hoppa upp ur vattnet, helt otroligt. Har alltid velat se en delfin så i det vilda och helt plötsligt dyker den upp framför våra ögon :) Fick inte med den alls bra på bild, hade fullt upp med att titta juu..


Våra fina lila rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0