Fler sådana här måndagar hade inte suttit fel!

Hade lite ångest och var litta smått deppig i förmiddags när jag gick och packade upp väskan eftersom man redan är hemma, men det har släppt under dagen som tur är. Har ju två härliga veckor semester till att se fram emot :) Har varit en lugn och skön dag. Efter vi packat upp gick vi ut i stan å gjorde lite ärenden och åt på Graffiti, sen kolla vi lite i affärer och kom därifrån med några kassar senare, eller Linus iaf :) Jag hitta mig ett par snygga blå byxor och en t-shirt på Tretton, första gången jag var där inne och prövade en massa. Men vissa saker är rätt dyra, så fick välja mellan plaggen. Köpte jordgubbar på vägen hem och mumsa i oss dom till en väldigt rolig film må jag säga. Kolla på 17 again om ni inte sett den.. Ett plus att Zac Efron är med, han är het haha.. Nu ska vi snart göra lite varma mackor och fortsätta vår mysdag, imorgon väntar nya äventyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0