söndagsångest

Tjeeeena! Har lite ångest idag, men mest för att det är söndag och för att kvällen gick så himlans fort igår och man tappa bort varann titt som tätt. Det bästa hade vatt å vara två stycken, så hade man inte haft så många att ha koll på. Men jag hade ändå väldigt roligt. Sprang runder i alla tält, buggade lite här och var och dansade till sound trip. Det blev en lyckad kväll och bra förfest med strålande väder. Vid middastid idag stack jag Linda, Lindis och Hultan till Segelstorp tror ja det hette, hade tänkt å sola men det var mest moln på himlen. Men det var skönt att bara komma ut. Nu är jag hemkommen från lite kalas, Tina fyller år så har varit och firat henne. Nu är jag trött och mätt. Ska strazx ringa sis å trada lite...Kommer bilder sen från igår

Vid havet och försöker sola utan någon sol


Födelsedagsbarnet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0