PISSEDAG!!!

just nu känns det som mitt humör är i botten.. Jag är illamående trött, har sovit fyra timmar i natt. Vaknade vid halv tre sen somna jag om runt halv sex-sex snåret. Mitt munsår, eller mina munsår gör så jag känner mig riktigt nere. Det är verkligen en psykisk grej oxå. Det bultar, gör förbannat ont när man äter och ser för jäkligt ut. I morse när jag vakna hade ett till brutit ut brevid, så nu väntar jag bara på att läppen ska svullna igen, fy faan alltså!!! De här munsårplåsterna ska ju vara bra för att munsåret bl.a. inte ska sprida sig. Så nu måste jag använda två stycken, och de är sjukt dyra.. Åker till Turkiet i morgon men kan ju inte vistas i solen med mina läppar så länge det inte lagt sig.. Och till råga på allt ska jag iväg och jobba 10 timmar nu, jippiee!!

Ville verkligen se fram emot semestern och en trevlig kväll idag, vilket nog får bli lugnt!

UCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0