Nu kan vi dra!!!

Hej! Stan är verkligen full av folk som strosar runder, köper glass eller sitter på någon uteservering i sommarvärmen. Jag vill vara en av dem nu!!! Dagarna segar sig fram, men så är det väl när man längtar efter något. Har två och en halv jobbedag kvar. Har sådan delad tur idag, så är hemma till fyra då jag börjar igen och jobbar till sju.. Men har hunnit med lite ärenden nu, bl.a. storhandlat på apoteket, haha. Saker som behövs till semestern och så och en sväng inom Åhlens. åå, det svider i mina ögon, men palla ta en power nap nu. Gick upp vid sju och drog till gymmet då, så det är väl därför....Okej, vi säääär så, kram hej!

Nu är jag redo att åka, och se, jag har köpt den senaste boken i Twilight saga, spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0