New moon damp ner i brevlådan igår!

God middag!

Jag har det rätt lyxigt på ett sätt denna veckan, för jag har sovmorgon varje dag :) sov morgon för mig är att få sova till åtta - halv nio, det räcker för mig. Var på friskis i morse och körde rygg+biceps, de har öppnat ett provosoriskt gym där nere nu, så finns inte så mkt maskiner. Har lite att fixa här hemma innan jobb, ska eventuellt boka en resa innan ja sticker. Jobbar stängning idag med, and it sucks!!!

Igår kom äntligen min efterlängtade New moon så jag satt och kollade på masa extramaterial igår kväll.. Och i morgon ska vi FINALY kolla på Eclipse, spännande ska det bli!

3 skivor fullspäckade med massa smaskigt extramaterial

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0