Hur ska man klara en lång seg vinter igen när vi knappt fått nån sol?

Hej! Vad jag sov länge idag, vakna inte föräns halv elva, så länge har jag nog inte sovit på år och dar (förutom efter man festat såklart). Min kropp var helt slut när jag kom hem från Liseberg vid elva igår, så det var riktigt skönt att få sova ut ordentligt. Det var hur kul som helst i Götet igår, men köerna, ja de var långa. Hade inte trott annat nu mitt i semesterperioden och sommarledigheten. Vill man åka mycket och slippa köa är det väl bäst att åka när skolorna draigit igång. Men under varje åk njöt, skrek och skrattade vi, fick åkt allt jag ville men hade gärna tagit dem om å om igen =)

Har pysslat lite här hemma, men nu vet jag inte vad resten av dagen har att erbjuda!? Var sugen på att sticka till Helsingör, men vädret är inte så lockande.. Eller kanske inlines å en picknick? faan, jag vill ha sol.. Men känns som det visar regn flera veckor fram typ. bara regn å massa moln fram till nästa fred typ, suck!

Får inte in bilderna i datorn, tog inte så många igår. Men visar de sen, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0