Hovs Hallar idag!

Hej, uppe med tuppen! Har varit så varm i natt, första gången jag känner mig så varm att jag har svårt för att somna. Dags att byta ut sitt tjocka täcke kanske? Ska snart pysa över till syster för att se om hon har någon rolig klänning att låna ut till ikväll, de åker ju till Gotland idag, semesterfirarna. Var först inne på att ha min gula body, leggins och jeanskjol, men det blir kanske lite väl hitt i denna värme det ska bli idag. Det är lite småmolnight på himlen, men det klarnar säkert upp. Ska åka till Hovs Hallar med Ville och Therese och sola å bada :) Så ska inom ica oxå och köpa med lite picknick. Gårdagen var trevlig, åt väldigt god mat på uteserveringen sedan blev det bio i två timmar. Det var underbart, att äntligen få komma ett steg närmre. Jag hade inte så jättehöga förväntningar på filmen faktiskt, då boken, vad ska man säg, är rätt "lättsam". Men regissören har lyckats blanda både intim kärlek, häftiga "action" scener med små humoristiska stunder då man får sig många små skratt under hela filmen. Jag gillade den, och först efter kunde man andas ut.... Innan denna film släpptes hade jag redan börjat längta efter Breaking Dawn, den filmen kommer jag ha HÖGA förväntingar på och redan nu längtar jag ihjäl mig efter slutet alla väntar på..Men jag får nog lugna mig lite, ser ut som att den inte har premiär förän den 18 november....







Jag var så snabb i fotandet bara för jag var så hungrig, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0