Bilder på vårt hotell.

oajajaj, min rumpa och ben. Jag å Therese körde på rätt hårt med våra stackars små ben på gymmet idag. Just nu har de inga maskiner till benen så fick köra benböj och utfall, det kändes ;) Blir strax dags för soffan nu några timmar innan sängen kallar, har ju varit uppe sen sex i morse.. Tänkte visa er några bilder på vårt fina tre stjärniga hotell vi ska bo på, det ser verkligen supermysigt ut.

Två härliga pooler att svalka sig i, den ena med rutschkana :)


Rummen är lila och fina, med balkong. Skönt att hänga där på kvällarna med goda paraplydrinkar i handen ;)
(var bara tvungen att skriva det)


Det kommer bli toppen, nu är jag riktigt sugen och oerhört trött på jobbet trots jag bara är inne på min femte jobbevecka,haha. Men ändå, jag har fan pluggat i ett år och jag behöver en välbehövlig semester så jag har nya krafter till hösten sen..

Kommentarer
Postat av: frida

åhh ja hade velat va me=(

2010-07-06 @ 21:51:28
Postat av: Evelina

Och jag hade velat ha dig med Fridis. Dumma att ingen annan ville med...Det kanske inte är för sent än, där är kanske platser kvar å detta var ju billigare än det första vi titta på ;)

2010-07-07 @ 09:48:59
URL: http://evelinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0