Vi har fått nycklarna =D

gutten morgen, jag var ändå rätt pigg när jag steg upp halv åtta. Trodde jag skulle vara mkt tröttare för kunde inte somna igår. Somna på soffan vid nio å tji fick man för det. Kolla på ett jätteläskigt program i sängen som jag egentligen inte ville se, men sen var jag tvungen att se hur det gick för henne. En tjej i 17 års åldern som blev kidnappad och var det i sju år sen, större delen av tiden bodde hon i en låda under sängen och blev torterad å våldtagen under alla dessa år. Jag mår sjukt dåligt av att se sådana program, just för att jag blir galen när jag tänker på om något sånt skulle ända ens nära och kära, Uch, världen är rätt hemsk ändå..

Nu till något roligare - vi fick vår lägenhet igår, happy :) Den är stor och "fin" förutom alla väggar och golv som behöver göras vid + köket som är riktigt gammalt. But i love it anyway :) Så fort vi har tid ska vi börja med alla små projket, Linus ska börja måla taket i vardagsrummet redan på torsdag..

Nu måste jag dra, ska på indoor walking innan jag kör igång med dagens plugg, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0