katjing

Hejsan och gomiddag, haft en skönt förmiddag? Min har varit väldigt effektiv, satt larmet på åtta och gick upp och skrev lite på SAG. Vi åt en god frukost med bullar och räksallad sen körde vi till familia. Var bara tänkt jag skulle handla någon julklapp men jag hittade lite fint på Gina oxå och TRE par skor på skopunkten, hahaa..Behövdes muntras upp inför min sega eftermiddag å kväll. Jag har verkligen varit ute efter fodrade vinterskor och nu hittade jag två par, ett par lite högre och ett par lägre. Sen slog jag till med ett par party skor också, har ett par skor jag går ut med på vintern (som där är hål i), så det var verkligen på tiden. GÖTT mos, nu behöver jag inte handla skor på länge + att jag fick det ena paret gratis=)

Nu ska jag äta lunch, börjar jobba vid två :( Antagligen kommer Emma ikväll när jag slutat och då ska vi fortsätta kolla på sagan om ringen (hon har ju inte sett de filmerna). Kram hej!

Ni får se en annan dag vad jag köpt, kanske imorn om det hinns med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0