Dan före dan

Gomorn, åå vad tidigt jag vakna :( Linus gick upp tjugo i sex sen kunde banne mig jag inte somna om. Antagligen beror det på att det är alledels för mkt som snurrar runt i huvudet just nu, för möd å tänka på. SAG som ska lämnas in i morgon, jobb fred+lörd, Idre på söndag och julfirande på det. Det snurrar lite ja, men efter jag lämnat in skiten i morgon ska jag chilla :) Men som sagt har jag ytterligare två dagar med skrivandes att kämpa mig igenom, var väl ingen höjdare då att den stationära datorn bara la av igår. Som tur är så hade jag en backup på arbetet, ha för sören alltid en backup..

Ok, ska på spinning om en halvtimma, lika bra att köra på nu.. Ha en förbaksat kall vinterdag!

Mös lite med mig själv i morse, tända ljus, risgrynsgröt och vörtbröd, juligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0