1 day to go

Heej, passar på att göra inlägg på morgonen innan jag sätter igång med skrivandet. Igår var vi och handlade mat inför Idre, det börjar närma sig nu:) Vi har ju verkligen tur med snön på de viset, för där är många backar öppna men får hoppas det inte är -20 var dag. Tror jag skrivit det innan, minns inte men ska ju dit med hela familjen utom Jimmy å Linda, verkligen synd d inte också kunde hänga med. Men mysigt ska det iaf bli med barnen:)

Nu ska jag sätta igång med skrivandet förhoppningsvis sista dagen, sen tar jag JULLOV =)
hmm, kände att det kurra i magen, så blir kanske frukost å näst sista avsnittet av julkalendern först :)

Lyxa till det lite med god tacogratäng igår, det var ju trots allt lillfredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0