Bilder från förr

Sitter i soffan hemma hos mor och far nu. Är lite trött i ögonen för jag vaknade redan vid sex, var helt säker på att klockan strax skulle ringa då jag satt larmet på åtta. Min mage kurrar så hoppas de andra vaknar snart så vi kan äta frukost. Fest ikväll, får hoppas att det blir lyckat. Är glad för de som kommer hit och hoppas vi får en rolig kväll/natt tillsammans. Har inte mkt att tjöta om egentligen så jag säger väl hej och gomorgon!

alltså HAHA, jag har suttit och tittat igenom massa gamla bilder på pappas dator. Och herrejesus som man ser ut på många av bilderna. sen ser jag så himla butter ut på alla bilder, eller jag skulle nog mest vara cool..

Tiden då magtröjor och buffaloskor var inne

I Kroatien. Här blev man brun och Emma så svart så man knappt ser henne på nedre bilden


Våga inte visa bilden större, hahaa som man ser ut. Här skulle vi se Mel C i Sthlm


Lärarmiddan i 9:an. Titta så rund jag är i ansiktet


I Lindvallen med familjen


Jag och min älsklings första snö ihopa


Den närmsta bilden jag kunde hitta.. På vår 20 års fest för fyra år sedan


Jag tror då på uttrycket: man blir vackrare med åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0