to do or not to do!

Anledningar till att flytta:

* Större kök så man kan ha framme sina fina saker som bara står inne i skåpen
* Balkong så man kan sitta där och njuta med en bok sena sommarkvällar
* Så jag får ordning bland alla mina smycken som ligger hullerombuller överallt
* Så jag får ordning i min klädkammare och förhoppningsvis kan få en större garderob
* Så man får en anledning att rensa och slänga massa papper och annat skit som inte används
* Och FRAM FÖR ALLT, jag vill att något nytt ska hända, behöver en förändring i vardagen och allt annat. Vi har bott här i tre år nu och nu vill jag pröva på något nytt!!!

Anledningar till att inte flytta:

* Väldigt låg hyra
* Avlägset men ändå väldigt centralt
* bra planlösning

hmm, kan inte komma på mer!? Tror att "anledningar till att flytta" väger upp "andledningar till att inte flytta". Vi får se vad som händer och vad vi hittar. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0