Sista semesterdagen

Nu har jag lite smått ångest i kroppen, börjar ju jobba i morgon efter tre härliga veckors semester. Varför ska det gå så fort?! Aja, tycker ändå jag har fått ut mycket av semestern och hittat på en massa skoj. Turkiet, campat, festat, stranden, liseberg, tropikariet och äventryslandet idag :) Solen har dock varit lite snål, eller den har ju vatt framme rätt mkt men inget så här stranden pressa väder. Ska varje fall bli skönt att få gjort första jobbedagen så ångesten försvinner..

Vad roligt vi haft idag. Åkt karuseller, badat å åkt lite rutchkanor och hittat på en massa annat där fanns att göra. Tycker dock det var lite väl dyrt med 190 kr för vuxna då hela landet är till för barn och många föräldrar bara sitter och tittar på.. Men jag å Emma är ju som barn själv och så länge vi fick vara med så var vi med;) Glömde mitt minneskort i datan och Emma hade dåligt batteri, men här kommer lite bilder iaf.













Mirabell är lite rädd för snabba karuseller som ni kan se,haha.. Men hon måste ju hänga med sina fastrar som vill åka:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0