Nyklippt

Tjabba tjena hallå!


Vilken effektiv dag hittils. Var hos frisören vid halv tio i morse och fixa utväxten och klippte lite lugg och så. Har vatt på den salongen innan, men hos en annan frisör. Nu klippte jag mig hos en annan som jag verkligen gillade. Det vikitgaste är ju att håret blir bra såklart (och jag blev nöjd) men sen är det ju även viktigt att man kan prata me varann, sitter ju ändå där i 2 1/2 timme. Studio stil heter salongen och ligger vid nya torg.
Sen var jag inom stan och köpte ett matschande armband och nagellack till min nya älskade triwa klocka. Blir antagligen helsvart på lördag så vill ha färglada assecoarer då. Var även inom intersport och byta träningsbyxorna jag fick på min födelsedag. Har fått i mig lite lunch nu och vid tre tiden ska jag ta bussen till munka och vara barnvakt åt mina brorsdöttrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0