Just for one day!

Hemma från jobb, skönt!! 4 dagar kvar sen är det slut, lr vi får väl se om det blir något extra nästa vecka, men sen drar skolan igång igen. Har ont i min stackars hals, ibland känns det inte mkt men emellanåt får jag så ont att jag inte kan prata. SUCK! Så får hålla med träningen idag och så checkar vi läget på onsdag. MEN, nästa vecka blir det allvar. Kommer köra LCHF ett tag framöver och hårdträning på det, jajamen semesterkilona ska bort bort bort nu.. 
Nu ska jag bannemig bara ha en mysdag här hemma, plocka, sitta vid datan och drömma mig bort till någon fin paradisö, kolla ture blood, kanske powernapa å ha det allmänt skönt.. :)

Lite bilder kommer här från förra veckan när jag var hemma. Vi promenera upp till klinten och plocka bär och fika på frukt. Vi gick ofta till klinten när mamma var dagmamma, har många fina och roliga minnen därifrån. Ibland önska jag man kunde spola tillbaka tiden, så man kunde få vara barn igen, bara för en dag. Det hade väl vatt nått?











Visst är lilla Åsljunga fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0