H&M invigning

hej, hej, hej! ooh, nu har jag shoppat igen, icke bra. Men väldigt kul =) Jag behövde fylla på min höst/skol garderob så det blev faktiskt en del från nya H&M i Ängelholm. Klockan är redan 12 och jag har varit uppe sen sju i morse.. Så jag har hunnit tvätta, handlat frukostbullar och varit på stan med Emma, känner mig rätt effektiv. Nu ska vi äta lunch och kolla på ett true blood avsnitt, är inne på 3:e och sista säsongen nu..

Visar alla kläderna sen, här kommer lite bilder från vår minkräftskiva igår.

Kräftor, sallad, baguetter och västerbottenpaj


Jag är inte superglad för kräftor som många andra är. Just det här med att sitta å pilla och skala är inte så mysigt direkt. Sen kämpar man för så lite kött, och tjaa det är väl ok.. Fick ett gratis paket av ica så fick ju passa på..


Försöker luska ut hur de ska skalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0