Jaha, då var den här dagen snart slut oxå..

Har lite ont i magen ikväll, ajaj.. Kanske beror på att jag känner mig lite stressad på något vis, mest för att kvällen går så fort och förän man satt sig ner för att "ta kväll" är klockan efter sju. Sen är det dags att gå upp igen. Vet oxå att jag har lite att plugga, men det orkar man ju inte med nu...
Det var så härligt väder när jag kom hem ikväll, så passade på att ta en springtur i skogen. Man känner fortfarande att det är lite kalla vindar, men härligt varmt i solen.. Men snart är sommaren här och det ska bli så förbaskat underbart. Jobbar till helgen så hoppas på att sommarschemt kommit ut då så man kan se hur mycket helg å så man jobbar.
Till kvällsmat idag åt vi panerad torsk. Den ända fisk vi käkar är lax, så vi behövde pröva på något nytt, och det var faktiskt gott. Dock inte godare än lax. Har ju en egen kategori, mat och recept där jag kommer lägga ut nya recept jag gör och även annan gott förstås.
Min mage hugger till så det får bli soffan strax..

Härlig sommarbild från i somras =)

Kommentarer
Postat av: Chris

Vädret är bara så underbart! Bara man bortser från de kalla vindarna så hade man kunnat sprungit runt naken på stranden :) haha!

Plugga? Hoppas det är VFT relaterat, denna veckan ska man inte plugga alls! Hoppas det förblir bra väder hela veckan!

Du kan ju lägga ut "mitt" recept ;) haha! På fisksoppan :D haha!



Ha det bra Eve :)

2010-04-14 @ 20:23:20
Postat av: Evelina

Men allt vi skulle ha läst förra veckan som stod på läshänvisningar har jag inte läst, så ligger lite back.. Får ta igen lite till helgen,,

2010-04-14 @ 20:31:48
URL: http://evelinaskold.blogg.se/
Postat av: Chris

Just det! Där fick du mig på andra tankar! Aja, får väl ta det i helgen också! Krya på dig förresten :) Hoppas magen blir bättre :)

2010-04-14 @ 23:07:54
Postat av: Chris

Just det! Fick mig på andra tankar! Måste läsa det också ju! :) Får väl göra det i helgen! Hoppas det blir intressant läsning! Förresten, krya på dig och hoppas du blir bättre i magen snart :)



Med vänliga hälsningar // Yeah, you guessed it right, it´s Chris ;)

2010-04-14 @ 23:11:02
Postat av: Chris

Just det, harj ag glömt bort! Får fixa det i helgen! Hoppas det blir intressant läsning! :) Hoppas du blev bättre i magen :) Krya på dig :)

Med vänliga hälsningar // Yeah, you quessed right, it´s Chris ;)

2010-04-14 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0