Kokt kräfta var det här ja

Ajaj, jag har brännt mig. Vårsolen är starkare än man tror. Har legat ute sen tolv idag och det har varit riktigt härligt, grillat korv, fikat och njutit av denna underbara sol vädergudarna delar med sig av med Emma och Zeth. Sen kom mammsi å pappsi oxå en sväng. Jag borde ju må dåligt å vara bakis, men jag mår i stort sätt bra. Det hjälper faktiskt att komma ut i friska luften ist för att ligga i lägenheten å gnälla..Gårdagen var rolig, lite förfest hos Joel och därefter blev det en svängom på 57:an. Har kameran hos Joel så bilder från igår kommer ut ikväll.

Här kommer iaf mina klänningar jag köpte igår. Men jag har redan bestämt mig för vilken jag ska behålla.

Nej, det gör dem tydligen inte alls. Får inte in bilderna från mobilen till datan, grr..Så alla bilder kommer ikväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0