en perfekt dag att göra ingenting

Hej!

Har suttit framför datan alldeles för länge nu & läst igenom alla våra gamla dagsboksinlägg vi skrev när vi var i Australien.. Man längtar dit en smula. För er som inte läst om vår resa eller är lite sugna på att se bilder från vår tid där nere, kan gå in här

Nu får jag väl göra nått vettigt, ska röja undan lite här. Linus ska snart spela innebandy med sina polare.. Jag är svinigt hungrig för den delen.. Till frukost blev det en bit kladdkaka för där fanns inget annat kul.. sen fick jag smaka en liten höra från Linus pizza (sånn man har i ugnen).. Får väl slänga i mig nån sleden mada innan kebabtallriken ikväll=)

Igår var vi som sagt på födelsedagsfest hos Linda. Träffades ca 17 st hos henne vid 19 snåret. Gav pakt, drack välkomstdrink å smaskade på lite tilltugg.. Tog sedan en taxi ner till bowlinghallen vid 21. Åt och drack mellan 21-23, sen var det bowlingen som gällde en timme. Är det nått jag är kass på, så är det bowling.. Och med en och en annan grogg i kroppen gick klotet sneare än vanligt;) Efter bowlingen begav vi oss allihopa till 57:an & tack vare mig så kom vi in (stolt, hee:) Men kusins kille jobbar där, annars hade vi inte kommit in..Så det var rena turen, för väl där inne hade vi så otroligt roligt.. Vill tacka mina vänner för en toppen kväll med massa dans:)
Ante har kameran, gav den till han för sånn slarva jag är tyckte jag det var bäst (duktigt gjort) så lägger in nån bild sen från gårdagen, om där blev nån bra..

Nähä, ska som sagt inte sitta här mer nu. Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0