en lördag med kortspel!

God kväll!

Väldigt sen kväll, snart midnatt ju..
Ursäkta min dåliga uppdatering i veckan, men den har verkligen vatt seg.. Men nu har ja jobbat ihop 40 timmar, så det känns bra.. :)
har nästan nyss kommit hem från Emma & Zeth.. Har haft en treeevlig lördag eftermiddag/kväll..
fikat, lagat mat å spelat en massa kort.. Det är tur man har en syster att umgås med när alla andra gör nått annat=)



Nu är jag trötter, ska bädda ner mig i sängen å somna till en film & vänta på att Linus ska dyka upp..lr ja, inte så lönt att vänta, det blir inte förän i natt..

Imorgon ska vi till familia igen & förhoppningsvis köpa en mobil till mig.. Sen vill ja kolla på lite andra prylar som kuddar till soffan å nån ljusstake att ha på vår svarta tv-bänk.. Tror även det blir till att inhandla något bra shampo & balsam..


natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0