working week

Så här jobbar jag denna vecka:

Idag: Ledig, än så länge
Tisd: 15-21.15
Onsd: Ledig, än så länge
Torsd: 18-21.15
Fred: 9-19
Lörd: 10-14

 = 21 1/2 timme efter ja räknat bort pauserna..Hmm, halvtid.. Inte så bra.. Hade bara 20 timmar förra veckan oxå.. En heldag till så ja kommer upp i 30 tack..
Har nu även torsdagar fasta tills vidare, 18-21, j*vligt dåliga tider.. på nått sätt lyckas ja alltid få stänging.. Men bättre än inget alls..

Nästan precis hemkommen efter ett tufft spinnpass, det är det alltid tycker jag, vänjer mig aldrig..
ja hopp, vad händer då denna dag? Ringde Matte & familj, men de hade redan andra planer på eftermiddan.. Slängde iväg ett mess till Linda, får se om hon svarar.. Vill ut i det fina vädret!!!
Vill gå i stan, men inte kul när man är broke..Hela två veckor till löning och 400 kr kvar att spendera, tummen upp..uhhuu.. Men va fan, jag har hållt min budget, känns riktigt nice..Trodde aldrig ja skulle klara det..

PS. Lördagen på Cardinal var störtkul DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0