Ta vara på fredan!

Go´morn!

Har sovit som en stock i natt.. Vakna av att Linus gav mig en puss. Jag bara, vaa, ska du redan gå!? Lite yr, men somna snabbt om och sov en timme till tills det var min tur att pallra sig upp..
Cykla till jobb om 5 minuter, är oerhört tacksam att jag har så nära.. Tar inte mer än 2 minuter, och då får man cykla sakta.. Slippa lägga pengarna på bensin, guld värld..
Jobb till 19.. Lite trist att jobba till 19 var fredag.. Det possitiva är att det doftar gott i hela trappuppgången å maten står på bordet när man kommer hem, lovely!! Älsklingen så snäll som gör mat var fredag oxå, tror ju att många killar hade beställt mat..Vilket inte ja vill ha:P
Fast det är ett långt pass idag så tänker man ändå på kvällens mysligheter med god mat & en kall öl, let´s dance & en film med choklad som man trånat efter hela veckan:)

Ha en underbar fredag vett jag..Puss & Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0