sminkad+stylad+fotad - helt gratis

Efter jag kom hem från träningen i förmiddags ringde ett 08 nummer.. Inte nu IGEN, de ringer var eller varannan dag just till min mobil (vi har spärrat försäljare på vanliga telefonen).. Som TUR var svara jag denna gången..
Jag ska få åka till Turning Torso i Malmö ( dag inte bestämd än) och bli gratis sminkad & stylad, få lite råd om vad för smink man ska ha och vad som passar just ditt ansikte och hy, helt gratis.. Sen ska även en fotograf ta 60 bilder där dem hjälper en att posa.Man får sedan välja om man vill köpa bilderna.. Ååååhhh, vad kul alltså.. Tänkte häromdagen på hur gärna man hade velat gå någon smink kurs och verkligen lära sig att sminka rätt... Så ringer dessa nån dag efter :)
Ska ta med syrran & hon får oxå allt detta gratis... Blir antagligen nästa vecka nån gång...KUL!


Kommentarer
Postat av: kusin alex

hej kusin, läste ditt inlägg, jag var på samma grej i sthlm för typ ett år sen. Jag blev grymt besviken, det är samma företag som har det i malmö men förmodligen inte samma personer som är där så det kanske är bättre. Men det jag vill komma till :) bilderna som ni sen kan köpa kostar jääättemkt så ni vet, personen som kollar på bilderna kommer trycka på er massor av bilder. Det kostar kanske 2000kr för 10bilder tror jag?! ngt sånt. kommer inte ihåg exakt, så ni tänker er för, de gjorde inte jag riktigt :) hoppas de blir kul, puss!

2009-02-18 @ 08:54:53
Postat av: Pyttan

Detta har jag också varit inbjuden till men fått veta att det inte är hälften så bra som det låter. De verkar vara rätt så oseriösa när man väl är där. Jag fick höra att på plats finns bara halvt utbildade, väldigt unga människor som mer eller mindre har de som kommer dit som testmodeller i sin utbildning.... Vill inte regna på dig men jag skulle nog avråda från att åka dit :(

2009-02-22 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0