jag & mina fotoalbum!

Vad hittar ni på?
Jobbar som vanliga människor kanske!?  Inget jobb idag heller, känns lite surt..Hade ändå hoppats på en dag till..Kanske kan bli på sönd..

Själv håller jag på med detta:


Man vill ju så gärna ha foton från sin ungdom när man blir gammal..Men börjar bli oerhört trött på det, är nog inne på mitt 8:e album typ.. framkalla nog 500 kort den här gången..Väntar för länge mellan gångerna.. Är ju snyggast med svart bakgrund å större kort..men kommer nog bli album med plastfick i fortsättningen..

Ska ta en liten paus nu å kolla på ett lost avsnitt :) När Linusen kommer hem ska vi till blomsterlandet en runda, alla våra blommer har dött...
Har för övrig tränat gym idag, bröst,triceps+mage, härligt..första dagen denna vecka eftersom ja haft känning i halsen.

Elina, måste komma å hälsa på dig i din lägenhet nån dag..Vad sägs om nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0