För bra för att vara sant!

Jag hoppar den där gratis sminkningen och styligen..De flesta ja frågat eller andra jag hört som vatt där, både här och i sthlm har inte vatt något vidare nöjda.. Sminkningen blir kass och de gör allt i en väldans fart..
Det lät som en fruktansvärt kul grej, men åker inte ända till Malmö när det sedan blir lite halvdant..
Min kusin tipsa om att ta man kan köpa en make up lektion på make up store för bara 500 kr, och även då få smink för det priset..( och deras smink är ju bra)Det låter väl bra? Någon som vill följa med på det nån dag!!?!
Ska kika in på deras sida sen...

Lunchdags nu, sen work... Är nyfiken på lönelappen son ligger i mitt fack, får hoppas det är så mkt som ja räknat på!!!

Psst, ut i det fina vädret och ät en semla vett ja, det är ju ändå fettisdagen;)


 Ser väldigt frestande ut, antar att dem kommer bjuda det på jobb idag, som tur är så är jag inte vidare förtjust i semlor, hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0