En dag i snön!

äntligen har jag fått leka av mig i snön litta, som ja tjatat om det.. Så fort det snöar ute så vaknar barnasinnet till liv å man vill bara ut och hoppa runder, hahaha...
I morse, runt 9 snåret begav vi oss av till kungsbygget med bilarna lastade med korv å varm choklad..När vi väl kom fram till kungsbygget var där igen bommat, så vi körde till vallåsen ist..
Sen var det bara upp för den långa backen som gällde, med Mirabell i pulkan därbak, PUUHHH... Men väl ner gick det fort, fort, fort.. Som vi skämta om, man kan ju undra vem som hade mest kul, jag & Emma eller Mirabell, haha..Ja, se själva..

 vad vi kämpar..
  nerför gick det fort:)
  När man gör snöängel vill Mirabell grimasera..
  skratta...
  grilla korv..
  Pappa & mirabells tur att åka..
  Ja, ni ser själv :)

Det var en rolig & mysig förmiddag! Väl hemma blev jag dödstrött å sov en timme...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Ursäkta att jag inte svarat. Emma skrev ett mess till mig också anhgående kungsbygget men jag hade inga pengar på telefonen. I vilket fall, var där igenbommat? Vi var ju där och åkte pulka för ett tag sedan...skidbacken är ju iofs nedlagd men pulka kan man ju åka. Ni såg ju ut att ha det mysigt ändå =) Ha det bra =).

2009-02-24 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0