aktiva morgon

Hej hej! Har hunnit med en del denna morgon och klockan är bara 11.. Fick gå upp redan 07.20 i morse, bara för att hinna träna, tyckte jag var duktigt.. Sen var jag inom studio stil och klippte till min lugg, skönt att slippa ha den i ögonen..Behövde inte betala, så gulligt av henne..
Och nu har jag även tradat en stund med mamsen i telefon...

Jobb om 3 timmar, ska inte göra mkt fram tills dess.. Tror faktiskt ja ska lägga mig på soffan en stund och försöka bli klar med min bok, The secret dreamworld of a shopaholic av Sophie Kinsella..Har lånat den av syrran å hon hade bara den första på engelska.. I början kändes det som en bra idé att öva på sin engelska, men det tar ju längre tid att läsa:)

 helluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0