njuter för fullt...

Hej å goddag!
Nu har man kommit in efter hela dagen utomhus.. Har vatt ute på stan å fixat med present. Unna mig även härliga pastellfärgade ögonskuggor, fint när man sen är lite brun. åh vad jag längtar tills man blir brun, har väl fått lite färg i ansiktet i dag efter någon timmes solande. Man ska väl smörja in sig egentligen,för vårsolen är stark..Men då får man ju ingen färg alls..
Kom nyss in från en liten promenad, jag ville gå i rask takt, kanske inte bara för att bränna (just idag) utan för mina ben spinner på automatiskt å det är segt att gå sakta.. Men det ville ju inte Linus, han gick för det skulle va skönt å ville inte springa på...Jag gick oxå för det va skönt,men ville gå snabbt.. haha, blir alltid samma diskukssion var gång:)

Nu har ja fått order om att diska, är visst min tur :P Sen ska ja prova klädsel för ikväll. Har lånat en klänning av Emma, men det är lite mer av en sommarklänning,så vi får se..
Kl 18 kommer Linus kompisar hit och vi ska grilla på vår gräsplätt här nedanför. Sen nån timme senare ska vi bege oss till villan på födelsedagsfest hos Therese (många som fyller år nu på våren)..



Från Isadora!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

kl är snart ett. Har just kommit hem från Rolf o Monica.

Grillat och haft det mysigt, druckit en flaska vin,

gick bra. Bengt och Britta var där + Grete o Stefan

en trevlig kväll med en massa tjabb.

Hoppas ni också haft en bra kväll.

Kram Mamsen

2009-04-19 @ 01:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0