cleaningfriday!

Vilken härlig kväll det blev igår sådär helt oplanerat. Åkte till Matte & Pyttan med familj och grillade. Tänk vad underbart den dagen man får ett hus, eller bara en liten gräsplätt liksom, där man gå ut å sätta sig, sola eller grilla helt ostört av några andra grannar..Man drömmer om det...!

Nu ska jag ta tag i den här dagen också. På lördagar ska vi ha lite tjejkväll här hemma hos mig, laga lite mat,kanske spela nått spel, dricka några drinkar & sen förhoppnigsvis 57:an..Det ska bli trevligt mina vänner!
Imorgon jobbar jag hela förmiddagen fram tills 2 och idag börjar jag halv 3, så nu måste ja städa & fixa lite..

* städa toan
* damsuga + torka golven
* byta lakan+ sortera tvätt (Linus tvättar ikv)
* Lite damning
* Baka morotskaka

gäsp, blir trött av tanken bara.. men, jag är inte den som avskyr att städa, när väl det är gjort får man se det fina resultatet!
Och ovanpå allt det här vill jag ju hinna med en liten halvtimma i solen oxå. Men ska ta det försiktigt, brände mig igår:( Får väl sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0