Bara en liten klänning och kanske en...

God förmiddag!
Då var det onsdag, vad dagarna flyger iväg alltså. Fast så länge man bara har jobb framför sig gör det absolut ingenting. Man längtar helt enklet till sina lediga dagar & när väl de lediga dagarna infaller på helgen är det som bäst!
Är så trött i kroppen, orkar inte resa mig upp å gå och duscha. fruktansvärd värme i spinningsalen idag, tänk er att spinna inne i en bastu, typ så varmt.. Har druckit säkert 1 liter vatten..

..Längtar tills min lön kommer på fredag, hoppas den är någerlunda bra.. Vill så gärna unna mig något nytt.. Ett par ljusa slitna jenas å kanske den här söta klänning från Gina..Har bara sett den på hemsidan å såklart på modellen Pernille Holmboe som gör sig vacker i det mesta.. Men den kan ju inte va annat än fin!
Får se hur körbar man är på söndag,då får det bli en runda till väla:)

nej, nu måste ja duscha å sen ska ja slänga ihop en hallon/blåbär smoothie innan jobbet! Puss!


Kommentarer
Postat av: alex

heeej :) om du åker till väla ihelgen så jobbar jag :) kom inom intersport så hinner jag säkert ta en fika med dig, vid fyra brukar jag fika ungefär! puss o kram

2009-04-22 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0